Filteren op categorie

Wanneer is het tijd om een PIM te nemen? – Assortiment uitbreiding
| | |

Wanneer is het tijd om een PIM te nemen? – Assortiment uitbreiding

Positief nieuws! Jouw bedrijf groeit en je voegt een lading nieuwe producten toe aan jouw assortiment. Dit betekent ook nieuwe leveranciers en bakken extra productinformatie. Dit was nooit een probleem, maar met de meest recente uitbreiding ben je erachter gekomen dat alles niet meer zo snel loopt in jouw bedrijf. De time-to-market voor jouw producten…

Wanneer is het tijd om een PIM te nemen? – Internationaal groeien
| | | |

Wanneer is het tijd om een PIM te nemen? – Internationaal groeien

Met jouw bedrijf internationaal groeien, dat is toch een droom voor iedere ondernemer? Toch is het lang niet zo simpel als je misschien zou denken. Zo moet je bij de meeste landen voor uitgebreide vertalingen zorgen van jouw product. En zelfs wanneer dit minimaal is zoals bij bijvoorbeeld België, dan nog zit de markt anders…

Wanneer is het tijd om een PIM te nemen? – Teveel werk op de marketing afdeling
| | | | | |

Wanneer is het tijd om een PIM te nemen? – Teveel werk op de marketing afdeling

Elk bedrijf dat wil groeien herkent het wel. Hoe meer het assortiment wordt uitgebreid, hoe belangrijker de marketing/content afdeling wordt. Dit leidt tot een grotere werklading, wat weer leidt tot het aannemen van nieuwe marketing medewerkers. Deze oplossing is echter niet ideaal, iedere extra werknemer is namelijk een aardig kostenplaatje. Daarnaast wil je ook niet…

Ben jij zeker over jouw bedrijfsdoelen voor volgend jaar?
| | | | |

Ben jij zeker over jouw bedrijfsdoelen voor volgend jaar?

We hebben nog meer dan 2 maand te gaan, maar toch zijn de meeste management teams al bezig met volgend jaar. Ze bekijken wat hun bedrijf het afgelopen jaar heeft bereikt, en welke resultaten verwachten voor het volgend jaar. Door uitgebreid onderzoek en onderling overleg worden er doelen, plannen en budgetten vastgelegd. De gesprekken hierover…

Fase 0 case study – Wegter
| | | |

Fase 0 case study – Wegter

Achter elke Calago implementatie zit een uitgebreide fase 0. In deze fase kijken we uitvoerig naar alle processen, systemen, mensen en informatie van jouw bedrijf die gerelateerd zijn aan de productdata. Hiermee bepalen wij de scope van het implementatie project, elimineren wij risico’s en vormen we een sterk advies voor de toekomst. In deze klantcase…

PIM verandert jouw bedrijf – Meer online succes!
| | | | |

PIM verandert jouw bedrijf – Meer online succes!

Wanneer jij de zaken rondom productinformatie intern op orde hebt, kan jij meer online succes boeken!Je weet namelijk dat alles klopt, en dat alle processen betrouwbaar doorlopen. Productinformatie is up-to-date, nieuwe artikelen hebben weinig tijd nodig om online te verschijnen en alles wordt automatisch naar de juiste kanalen doorgestuurd. En dat kan je allemaal tijdsbesparend…

PIM verandert jouw bedrijf – Groeimogelijkheden
| | |

PIM verandert jouw bedrijf – Groeimogelijkheden

Wanneer jij wil groeien met jouw bedrijf, moet je er eerst voor zorgen dat jouw huidige zaken op orde zijn. Anders bouw je verder op een slecht fundament. En hoe meer je daarop verder bouwt, hoe moeilijker je het fundament kunt aanpassen in de toekomst. Veel detailhandels of groothandels komen dit tegen wanneer ze willen…

End of content

End of content