Customer e-Experience

Maak van elke klant, een blije klant!

Customer e-Experience

Hoe bezorg je klanten ook op jouw website een goede klantervaring? Wij garanderen je dat ze terugkomen en dat je daarmee recurring business genereert.

Ben je benieuwd wat Calago voor jullie kan betekenen?

Neem direct contact op

Stefan Buikema

Commercieel Directeur

06 - 822 682 55
Stefan Buikema

Omzet is afhankelijk van je klanten en of zij je blijven bezoeken. In de fysieke wereld ben jezelf in control: je ziet je klanten en kan hen overhalen te blijven. Maar hoe kun je dit garanderen in de digitale wereld waar je je klanten niet persoonlijk ziet? Een goed E-commerce kanaal wordt gevoed door een solide PIM waarin kwalitatief hoogwaardige product data is opgenomen. Dit is de basis. Hierdoor krijgen uw klanten altijd dezelfde klantervaring, zijn uw producten vindbaar en krijgen zij ook de juiste informatie over uw producten. Maar Customer e-Experience is meer. Via analyses van het online koopgedrag van je klanten worden cross- en up-selling mogelijkheden gegeven. Je kan daarmee dezelfde klantrelaties opbouwen zoals je gewend bent via je 'traditionele' offline verkoopkanalen.

Voordelen

U verdient uw investering snel terug dankzij de juiste implementatie en het gebruik van de systemen:

Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

  1. Door goed verrijkte productinformatie word je eerder gevonden in Google.
  2. Je klant kan dankzij de verrijkte productinformatie een betere beslissing nemen. Je conversie neemt toe met 15 tot 35%. 
  3. Stimuleren van cross- en up-sell

Hogere Klanttevredenheid

  1. Minder retouren
  2. Minder vragen over de aangeboden producten
  3. Je klanttevredenheid stijgt met 20 tot 39%.

Ondersteuning in het koopproces

  1. Klantervaring is consistenter door het gebruik van dezelfde content
  2. Er worden minder fouten gemaakt
  3. Bepaal zelf welke content waar en wanneer getoond wordt!

Assortiment

  1. Breder en dieper productassortiment. Je behoud namelijk het overzicht.

Business Automation

  1. Creëer een eenduidige workflow
  2. Fouten worden sneller inzichtelijk
  3. Er is 1 bron en 1 waarheid, One Single Point of Truth
  4. Medewerkers zoeken tot wel 2 uur per persoon per week minder naar informatie
  5. Marges worden verhoogd met 10 tot 40%, door betere inzicht in de data.

 

Samen met ons Customer Success team profiteer je van voordeel aan de verkoopkant (betere verkopen en inzicht in verkopen) én aan de inkoopkant (voordeel en marges).

Neem nu indirect contact op om de mogelijkheden en voordelen te bespreken

Contact

Zij zijn gestopt met herstellen en gestart met groeien

Help me to unfail!

Werkhorst 36, 7944AV Meppel | Smallepad 32, 3811MG Amersfoort

KVK: 04066840
BTW: NL815225647B01
© 2019 Calago®